Jeśli nie widzisz zawartości e-Newslettera, kliknij na link.  
    e-Newsletter, maj 2012  
   
 
Innowacja marki, w oparciu o trendy

Aby marka mogła się rozwijać, potrzebna jest jej stała innowacja.

Aby innowacja była skuteczna musi być związana z dobrym rozumieniem nowych potrzeb konsumentów oraz ich zaspokojeniem poprzez coraz lepsze produkty, usługi i nowe koncepcje marek.

Innowacja nie zawsze musi być technologiczna, czy kosztowna. Może mieć charakter także koncepcyjny. Czasem, może to być tylko spojrzenie „nowymi oczami” na to co już jest, ale nie odkryte…

Stworzenie dobrego związku pomiędzy nowością a potrzebą rynku jest możliwe dzięki rozumieniu nie tylko trendów konsumenckich, ale także tych społeczno-kulturowych. Daje to szerszy kontekst spojrzenia na świat konsumenta, pozwala lepiej zrozumieć motywacje, które kierują jego decyzjami i bardziej adekwatnie na nie odpowiedzieć.

Cała sztuka polega na wyborze właściwych trendów i ich aplikacji poprzez ofertę i strategię marki z wizją przyszłości, tak, aby była w rezonansie z konsumentami i aktualna w długiej perspektywie.

Zapraszam na naszą nową stronę internetową www.brand-innovation.pl
oraz do polubienia naszego fanpage na Facebooku (kliknij).

Prosimy o odzew, wszelkie opinie, komentarze i uwagi - będą mile widziane!

 

Z pozdrowieniami, Anna Nalazek
 
 

Poznaj 10 kluczowych trendów
społeczno-kulturowych, które
zmieniają świat konsumenta,
niezbędnych w innowacji
oraz strategii marki
www.brand-innovation.pl

Zapoznaj się z naszą ofertą
(pobierz plik PDF)

WYKŁAD: OGÓLNE TRENDY
SPOŁECZNO-KULTUROWE I KONSUMENCKIE

RAPORT: WYBRANE TRENDY W KATEGORII

WARSZTAT TWÓRCZY: TRENDY W PRAKTYCE

Skontaktuj się z nami:
an@brand-innovation.pl

tel. 22 887 77 80

e-mail twitter facebook
 
 

A&N BRAND INNOVATION (www.brand-innovation.pl) jest firmą doradztwa strategicznego w zakresie zarządzania marką, innowacji produktów i usług oraz trendów społeczno-kulturowych i konsumenckich, która oferuje swoim klientom wsparcie na każdym etapie wprowadzania i budowania marek z wizją przyszłości.

Home / O nas / Co oferujemy / Doświadczenie / Seminaria i publikacje / Kontakt

Otrzymałeś ten Newsletter, ponieważ zapisałeś się na naszą listę dystrybucyjną. Jeśli chcesz się wypisać, kliknij na link, Polityka Prywatności