ANNA NALAZEK
Jestem niezależnym ekspertem w zakresie strategii marki i szeroko rozumianej komunikacji marketingowej.
Doświadczenie zdobywałam w międzynarodowych agencjach reklamowych oraz brandingowych, a także we własnej firmie konsultingowej. Współpracowałam zarówno z wielkimi firmami (Unilever, Danone, Coca Cola Poland, Nestle Waters, Johnson&Johnson, L’Oreal, Polkomtel, TVN, Maspex, Bank BPH, PGNiG, Agros Nova, Empik, Commercial Union/Aviva, FFiL Śnieżka, Dermika), jak również z firmami z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, w tym z firmami rodzinnymi, w ramach programu Polskiej Organizacji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) oraz Stowarzyszenia Inicjatywa Firm Rodzinnych (IFR), jako doradca, szkoleniowiec i prezenter na konferencjach.
Łączę doświadczenie marketingowe z prawdziwą pasją do marek i socjologiczną ciekawością świata. Z wieloma klientami współpracuję od wielu lat, jako zewnętrzny strateg i strażnik marki oraz social media menedżer.
Występowałam na kongresach i konferencjach, brałam udział w panelach dyskusyjnych, publikowałam artykuły i wypowiadałam się w pismach branżowych na tematy związane z marketingiem, trendami i zarządzaniem marką.